Vásárlási információk
 
 
1.1. Webáruházunkban regisztráció nélkül is böngészhet, azaz ismerkedhet termékeinkkel és árainkkal.
 
1.2. Ha vásárolni szeretne, szükséges regisztrálnia magát. Így adhatja meg számlázási és szállítási adatait. Ez Önnek is kényelmes megoldás, mert ha újra nálunk vásárol, belépéskor elegendő megadnia felhasználónevét és jelszavát, és már rendelhet is.
 
2. Vásárlás 
 
2.1. A megvásárolni kívánt termékeket a termékek főlapjáról a kosarába gyűjtheti. Ha a kosarában már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomonkövetheti. Ha mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, a "Pénztárhoz" gombra kattintva jut tovább a vásárlási folyamatban. Itt tudja beállítani, hogy miből hány darabot szeretne, mivel a "Kosárba" gomb lenyomásával csak egy darab (vagy egy csomag) termék kerül az Ön kosarába.
 
2.2. A megrendelés elküldése előtt választhat szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, majd ismét a kosarának tartalma jelenik meg. Itt ellenőrizze az adatait, a szállítási címet és a megrendelt termékeket! Ha valamely adat hibás, a megrendelés elküldése előtt még módosíthatja.
 
2.3. A "Küldés" gomb megnyomásával küldi el nekünk megrendelését, melyet automatikusan, elektronikus levél útján megerősítünk. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt. Előtte természetesen tájékoztatjuk Önt a szállítás várható időpontjáról. A szállítási határidő raktáron lévő termék esetén 2-5 munkanap, "rendelhető" termék esetén pedig kb. 10 munkanap. 
 
2.4. Felvilágosítás, speciális kérés, esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat az [email protected], vagy a [email protected] címen, illetve a 06 20 250 2560-as telefonszámon.
 
2.5. Megrendelésének leadásával Ön a White Systems Bt. vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat:           Vissza a lap tetejére
 
 
3.1. A szerződés tárgya a White Systems Bt. internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.
 
3.2. Adataink:
 
White Systems Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
A társaság képviselője: Fehérné Szerenka Szilvia
Székhelye: 8200 Veszprém, Rózsa u. 33/1. 
Adószáma: 29088841-2-19
Bankszámlaszáma: 11600006-00000000-14544888 Erste Bank Hungary Nyrt.
Cégjegyzékszáma: Cg. 19-06-508283 Veszprém Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Telefonszám: 06 20 250 2560
weboldal cím: www.ceruzavarazs.hu
e-mail cím: [email protected]
 
Tárhelyszolgáltató: INweb-Solutions Informatikai Szolgáltató Kft.
http://www.inweb.hu, képviselője: Fekete Szabolcs ügyvezető ([email protected])
 
3.3. A megrendelés elküldésével és annak e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a White Systems Bt., mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
 
• A Szolgáltató köteles a Vevő által banki átutalással vagy utánvéttel fizetendő, a Vevő által kiválasztott termékeket a megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
 
• Vevő köteles az általa megrendelt és a Szállító által a megadott címre kiszállított termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - banki átutalással a White Systems Bt. részére megfizetni, avagy utánvétes rendelés esetén készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
 
• Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Veszprémi Járásbíróság illetékességét kötik ki. Vitarendezés, panaszkezelés: a bírósági eljárást helyettesíthetik a békéltető testületek. A Veszprém Megyei Békéltető Testület elérhetősége: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1., telefonszáma: 06 88/814-121, www.bekeltetesveszprem.hu (Kérem másolja be a keresőjébe!)
 
• Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendelet szabályai az irányadóak.
 
3.4. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a White Systems Bt. nem iktatja.                            Vissza a lap tetejére
 
 
4.1. Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.
 
4.2. A kiállított termékszámla megfelel az ÁFA tv., illetve a PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek.
 
4.3. A végszámla kiegyenlítése és a szállítás az alábbi módon történhet:
 
- Fizetés postai utánvéttel:
Az utánvét összegét Ön a csomagot átadó postásnak (futárnak) fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza a termék értékét, a szállítási és a csomagolási költséget. A számlát a White Systems Bt. állítja ki.
 
- Fizetés banki átutalással:
Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után kiállítjuk Önnek az átutalásos számlát. Az árut akkor tudjuk kiszállítani, ha bankunk látja az átutalt összeget.
 
- A szállítás a Magyar Posta által történik.
 
- Személyes átvétel is lehetséges Veszprémben. 
A szállítási díj Magyarország területén előre utalás esetén 1.500 Ft.
Utánvéttel történő fizetés esetén a szállítási díj 1.890 Ft.
Veszprémben történő kiszállításkor szállítási költséget nem számolunk fel! A személyes átvétel lehetősége Veszprém város! 
 
4.4. A szállítási idő 2-5 munkanap, a „rendelhető” termékek esetén kb. 10 munkanap. A szállítási határidők módosítási jogát fenntartjuk.  Vissza a lap tetejére
 
 
5.1. A vevő az áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint.
 
5.2. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
 
5.3. A vevő elállása esetén a White Systems Bt. az áru ellenértékét és az ezzel kapcsolatosan felmerült, a White Systems Bt. által a termékkel egyidejűleg a vevőnek kiszámlázott egyéb költségeket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti oly módon, hogy az eredeti fizetési mód a meghatározó, vagy a vevővel írásban - e-mailben egyeztetettek alapján történik a visszafizetés. 
 
5.4. A White Systems Bt. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat.
 
5.5. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.
 
 
6.1. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
 
6.2. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek azok be:
 
- Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de
főleg bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése. Bármilyen programhiba, abnormális
esemény vagy technikai hiba következményei.
 
6.3. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu webshop nem felelős semmilyen alapon semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a ceruzavarazs.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
 
6.4. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
 
6.5. Egyedül a vásárló felelős az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu áruházhoz való kapcsolódásáért és az áruházban való vásárlásért.
 
6.6. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
 
6.7. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás az áruházban történt megjelentés időpontjától lép életbe. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az online megtalálható a webáruházban.
 
6.8. Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a White Systems Bt. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.
 
6.9. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.    Vissza a lap tetejére
  
 
7.1. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
 
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
 
A személyes adatokra vonatkozó követelmények a gépi feldolgozás során:
 
• az Ön által a regisztrációkor megadott személyes adatait tisztességesen és törvényesen dolgozzuk fel,
• az adatokat csak meghatározott és törvényes célra tároljuk, és attól eltérő módon nem használjuk fel,
• megfelelő biztonsági intézkedéseket teszünk az adatállományokban tárolt személyes adatok védelme érdekében, a jogtalan hozzáférést, megváltoztatást vagy terjesztést megakadályozzuk.
 
7.2. Adatvédelmi irányelvek:
 
Az iparijelolo.hu / ceruzavarazs.hu kötelezettséget vállal arra, hogy felhasználóinak bármely adatának felvétele, rögzítése, kezelése előtt világos, figyelemfelkeltő és egyértelmű közlést tesz közzé, amelyben tájékoztatja őt az adatfelvétel módjáról, céljáról és elveiről. Mindezeken túlmenően, minden olyan esetben, amikor az adatfelvételt, kezelést, rögzítést nem jogszabály teszi kötelezővé, akkor az adatszolgáltatás önkéntes! Az érintettet tájékoztatni kell az adatkezelés céljáról és arról, hogy az adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni. Az adatkezelésről való tájékoztatás megtörténik azzal is, hogy jogszabály rendelkezik a már létező adatkezelésből továbbítással vagy összekapcsolással az adat felvételéről.
 
7.2.1. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a White Systems Bt. az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerezi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.
 
7.2.2. Az adatok felvétele, rögzítése és kezelése során az Alapelveknél rögzített korlátozásokat minden esetben betartja, tevékenységéről az érintettet annak igénye szerint, elektronikus levelezés útján tájékoztatja.
 
7.2.3. A White Systems Bt. kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, továbbá kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ezirányú kötelezettségeinek teljesítésére.
 
7.2.4. Az ügyfél által kezdeményezett feliratkozás, illetve vásárlás egyben a feliratkozási feltételek kifejezett elfogadását jelenti, azaz a felhasználó előzetes hozzájárulását a cég adatbázisába való felvételhez, illetve elektronikus levelek fogadásához, esetlegesen hírlevelek küldéséhez.
 
 
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.
 
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni
a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalokhoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
 
A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listáját megtalálja a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon. 
  
Ha valaki panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív
vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy a vevő felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen a vevő és a vevő által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választottbíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind a vevőre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. 
 
Európai online vitarendezési platform
 
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
 
A rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.
 
Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.
https://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/fogyasztovedelmi-kapcsolattartoknak-szolo-informaciok/online-vitarendezesi-platform
(Kérem másolja be ezt a linket a keresőbe!)
  
 
Akkcióinkról, híreinkről szeretnénk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, hírlevél formájában. Ezért figyelmébe ajánljuk hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe és neve megadásával iratkozhat fel.  Vissza a lap tetejére
 
 
 
 





Kosara üres!

Szállítás
 
A szállítási költség előre utalással 1.500 Ft,
utánvéttel 1.890 Ft,
rendelési mennyiségtől függetlenül.
Kizárólag magyaroszági címre szállítunk.
 
A kiszállítás Veszprémben ingyenes!