Gyakran ismételt kérdések
1. Milyen adatok szükségesek a regisztrációhoz?
- Név, számlázási és szállítási cím, telefonszám és email elérhetőség. Gazdasági társaság esetén szükségünk van a cég adószámára is, melyet a számlán szerepeltetni kell. 
  
2. Személyes adataim biztonságban vannak?
- Az Ön által rendelkezésre bocsátott összes adatot bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik személynek, kivéve amennyiben az a ceruzavarazs.hu alvállalkozója (pl. Magyar Posta Logiszika).
 
3. Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
- A webáruházunkban, a „Kosár” feliratra kattintva, majd a megrendelés folyamatát végigvezetve.
Ha a terméket a "Kosárba" teszi, akkor a "Pénztárhoz" fülre kattintás után tudja beállítani a darabszámot!
 
4. Mire való a kosár és hogy működik?
- A kosárba összegyűjtheti a megvásárolni kívánt termékeket. Bármilyen terméket egy kattintással betehet, illetve kivehet. A kosár tartalmát a jobb felső sarkokban folyamatosan láthatja. A "Pénztárban" tudja beállítani azt, hogy miből hány darabot szeretne, mivel a "Kosárba" gomb lenyomásával csak egy darab termék kerül az Ön kosarába.
 
5. Hogyan történik a fizetés?
- Kétféle módon fizethet: elutalhatja az összeget előre a bankszámlaszámunkra, vagy a termék átvételekor fizet a futárnak (postásnak) utánvéttel, készpénzben. (Átutalással történő fizetés esetén a terméket akkor küldjük Önnek, amikor a számla kiegyenlítésre került.)
 
6. Mikor kapom meg a csomagot?
- A csomag a rendelés leadásától számítva 2-8 munkanapon belül megérkezik Önhöz, a telefonon, vagy e-mailen történő visszaigazolás szerinti időpontban. Amennyiben "rendelhető" a termék, akkor a szállítás több időt is igénybe vehet. Ebben az esetben e-mailben tájékoztatjuk a szállítás várható időpontjáról. 
 
7. Hogy történik a kiszállítás?
- A Magyar Posta Logisztika segítségével Magyarországon belül, a feladástól számított legkésőbb 2 munkanapon belül.  
 
8. Nem tudom mikor leszek otthon. Mi a teendő?
- A szállítást nem csak otthoni, hanem akár munkahelyi címre is kérheti. Ha csak a munkahelyén tudja fogadni a postást, nyugodtan adja meg ezt az elérhetőségét!
 
9. Mit tartalmaz a vételár?
- A webshopban feltüntetett árak bruttó árak, forintban értendők, és az áfát tartalmazzák.
 
10. Mely órákban érhető el az ügyfélszolgálat?
- Minden hétköznap 8.00-17:00 óráig, az alábbi telefonszámon: +36 20 250 2560, illetve az [email protected] email címre bármikor írhat.
 
11. Mit tegyek, ha bármilyen okból szeretném visszaküldeni, vagy kicserélni a terméket?
- Kérem, hogy az átvételt követő legkésőbb 16 napon belül írásban jelezze a problémát, illetve hívja fel ügyfélszolgálatunkat. A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldjön választ. Ha esetleg törölte már ezt a levelet, akkor az [email protected] címre írhat nekünk üzenetet. Ebben az esetben a lehető legtöbb adatot adja meg nekünk (név, cím, rendelés).
 
12. Hogyan értesülhetek új termék érkezéséről?
- Iratkozzon fel hírlevelünkre, így Ön egyből értesülhet új ajánlatainkról, új termékeinkről és akcióinkról is.
 
 
 
 





Kosara üres!

Szállítás
 
A szállítási költség előre utalással 1.500 Ft,
utánvéttel 1.890 Ft,
rendelési mennyiségtől függetlenül.
Kizárólag magyaroszági címre szállítunk.
 
A kiszállítás Veszprémben ingyenes!